Co přinesl Ježíšek?

Přinesl toho hodně.
Řekla bych, že se letos nekonala ani žádná dárková faux pas.
Ba naopak!

Nafotila jsem několik dárků, které nám udělaly radost a mohly by se stát dobrou inspirací.




Traktor s přívěsem dřevěný, ručně dělaný, do detailu propracovaný, prostě paráda!

Kočka z Rolničky do Joriky zvířecí sbírky.

Domečky také z Rolničky.

Říkadla od Rozmar Kopecké jsou výborné! Skvělé ilustrace a vtipné verše.

Náklaďák z Růžového sadu, kde mají spoustu dalších výborných věcí, je můj favorit!

Lesní vkládačka od Djeca.

Baobabí Adam a koleno, aneb co se může skrývat pod roztrženými kalhotami...

A ručně háčkovaná panenka od dánské SEBRA, kterou Jori překřtila na Tapaní :) ... a znáte ten jejich ratanový kočárek? No, dá se mu odolat??

Tři králové klepou na dveře, tak je pomalu čas stromek uklidit a radovat se z prodlužujících se dnů:)


Komentáře

  1. kuk, to jsem potěšena, že jsi udělala samostatný ježíškovský příspěvek! Byla jsem zvědavá na tu panenku a je fakt moc pěkná :-) I s ostatníma hračkama bych si ale taky ráda a dlouho pohrála ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vždyť Ti to pořád říkám... Přijeď! Tolik lákadel... Já vůbec nechápu, že tu ještě nejste;)
      (... a to vůbec není všechno... Co třeba westernový vláček??)

      Vymazat
  2. no to je krasy!!! a jsem rada, ze se Adam dostal do top vyberu:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jezil o sto sest ... Ami ma rozsirenou kolekci dlouhonohych krasek :)) a novou pohadkovou zavislost :)

      Vymazat
  3. :-) krásné dárky, díky za inspiraci - tu teď hodně s Dorkou potřebujeme.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za zprávu :)