Prosinec klidný

Listopad byl hodně hektický.

V každé volné chvíli jsem pracovala na dokončení diplomky. Ještě není svázaná, ale už ji v tom snad nic nezabrání...

V běhu mezi diplomkou a růstem stoliček, za velké pomoci mého muže,
vznikl náš první rodinný adventní kalendář. (dřevěná deska, tabulová barva, kolíčky, křída, jednoduché pytlíčky s překvapením: razítka, ozdobičky na stromeček, magnetky, rozinky)

Líbí se mi.

Těším se, jak budeme s Jorikou odpočítávat dny do Ježíška.
Těším se, jak se budeme na Vánoce společně připravovat, cukroví, Mikuláš a tak...
Jsem zvědavá, jak to všechno bude letos vnímat...

Přála bych si, aby byl náš prosinec klidný, abychom byli hodně spolu a užívali si adventní čas.


Je čas zastavení*


Komentáře

  1. a co jste našli v prvním pytlíčku?
    Tak si hezky užijte pěkný rodinný advent se všemi překvápky a tvořením!

    Takže muž nakonec upotřebil řezbářský kurz? ;-) Moc se mi vaše dílo líbí.
    Já jsem jen napekla perníky do plechovky a každý den budou mít hoši příděl jednoho perníčku (ani nejsou očíslované, budu doufat v poctivost ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky:) Hele, myslím, že tohle se dá zvládnout i bez kurzu:) První pytlíček je ještě plný, nechávám na poobědní spánek. Ráno jsme makaly do Šárky. Perníčky na mě zatím čekají. Neposílalas mi loni odkaz s receptem na perníčky?

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, povedený kalendář. Taky jsem zvažovala, ale řekla jsem si, že je Dorka přeci jen ještě maličká.

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, ten je krasnej. Preji ti,at se vam podari poklidny prosinec:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Verunko, co Ty? Jak vypadají Vánoce u protinožců?? Konečně by mohl vyjít ten skype? O víkendu?

      Vymazat
  5. Gratuluju k diplomce (já si to třeba vůbec neumím představit, že bych teď měla ještě něco psát:)) a přeju pěkné adventní zpomalení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, upřímně jsem ráda, že je to za mnou... I Vám krásný advent :)

      Vymazat

Okomentovat

Díky za zprávu :)